• Welcome to the Angry Joe Show Army!

    Join our community of gamers passionate about our community and our hobby! Whether it's playing, discussing, or watching games, regardless of platform, genre, or location, we have a place for you, always!

  • PS4 Forum

    The AJSA Playstation 4 Division: Game Nights and More!

    The AJSA is on Playstation 4! Join us for weekly Game Nights with a selection of the best games the PS4 has to offer!

  • XBO Forum

    The AJSA Xbox One Division: We Got You Covered!

    The AJSA Xbox One Division is ready to connect with you on XBox Live with a ton of events for the best Xbox games!

  • News Archive

    The Best News from the Best Sites, Every Week.

    The AJSA News Collection Team is hard at work condensing a week's worth of news into one giant-sze digest for you to chew on and discuss! Links to source articles are always provided!

  • More Info

    The AJSA Expeditionary Force: Deploying to Play the Best PC Games!

    The elite vanguard of the AJSA, the Expeditionary Force (EF) chooses a new PC game every week! Join us for weekly events and help decide if the game has a future in the AJSA.

  • The Team

    Streaming Now: The AJSA Stream Team

    Joe can't stream every game, but our talented AJSA Stream Team covers a wide variety of games and personalities! Check them out, and show them some AJSA Love!

  • The Tube

    The AJSA Community YouTube Channel

    Featuring news, gameplay clips, and more from the community! The Community is a chance to showcase the best moments in AJSA Gaming!

Velocirapter

Is my friend sick from playing this game?

12 posts in this topic

So my friend has started taking pictures of people before he kills them, usually with a melee weapon. Is he okay? Do any of you do this? I'm just trying to tell him to do a race or something but he's like "Nah, I'm gonna free roam!" He's creeping me out.

(BTW) reply which one you like better and why, game pad vs keyboard

 

 

He's not taking any selfies with me

Edited by Velocirapter
YABOYNICKY likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I only take photos of the people I kill in real life, so I'd say he does have a problem.

Anyway I gotta go. There's a voice in my head telling me cat skin is delicious, I gotta try it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

So my friend has started taking pictures of people before he kills them, usually with a melee weapon. Is he okay? Do any of you do this? I'm just trying to tell him to do a race or something but he's like "Nah, I'm gonna free roam!" He's creeping me out.

(BTW) reply which one you like better and why, game pad vs keyboard

Idk, maybe ask him? <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's? Nononono something is definitely wrong with him. Make sure he doesn't kill any Cat's along the way! D:

Velocirapter and Shagger like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Considering some of the frozen corpse collections I've seen in EvE I think your friend is okay. For now. Though if he whips out a camera with just to two of you, RUN!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Though if he whips out a camera with just to two of you, RUN!

Hahaha this made me laugh! >_< <3

Velocirapter likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

So my friend has started taking pictures of people before he kills them, usually with a melee weapon. Is he okay?

I drive on the pederstrian sidewalks. When I drive, a 100 people die every 60 seconds in San Andreas.  Proven statistic.

And then I take a selfie

6Z5oCgs.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Better a serial killer in a game than in real life.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Better a serial killer in a game than in real life.

I use GTA 5 as simulator so that later I can put all that practice I did there into real life.

 

That's how I started being a serial killer. Games very bad.

Velocirapter likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I use GTA 5 as simulator so that later I can put all that practice I did there into real life.

 

That's how I started being a serial killer. Games very bad.

Yeah, and the amount of Eroge I played has made me a Sex God whether it be consensual or not. The new game from Illusion called Play Club is going to be very useful.

Apex Spartan likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I only take photos of the people I kill in real life, so I'd say he does have a problem.

Anyway I gotta go. There's a voice in my head telling me cat skin is delicious, I gotta try it!

Nah cat skin is overated, It's really hard to rip it of alive cat and it doesn't taste as good when you use a dead one.

I would recommend something more traditional meals like a human feet. You can dig some from a graveyard and boil it with herbs.

And about that voice in your head. I heard it few years ago but it turned out that I bricked some person there and forgat about it.

I think your friend may be crazy, call 911.

Shagger likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

You guys seem a little crazy 2.

He also seems to play elusively as Trevor

Share this post


Link to post
Share on other sites